Politica de retur
Produsele achizitionate prin intermediul siteului www.pret-fix.ro pot fi returnate conform O.U.G. 34/2014.
O persoana care a achizitionat minim un produs de pe siteul www.pret-fix.ro are dreptul sa contacteze printr-o notificare scrisa SC PRET FIX SRL si sa solicite renuntarea comenzii, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsuler comandate. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului.
SC PRET FIX SRL va returna contravaloarea comenzii in contul bancar furnizat de client, in maxim 14 zile lucratoare de la primirea returului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport aferente returului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, șocuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca in orice magazine fizic.
Procedura pentru retur
Clientul are obligativitatea sa informeze SC PRET FIXT SRL cu privire la decizia de a returna produsele comandate de pe siteul www.pret-fix.ro, folosind una din metodele urmatoare: notificare scrisa tansmisa catre adresa Galati, str. Pescari, nr. 13, corp D, in atentia departamentului de Marketing sau prin completarea formularului de contact disponibil aici.
Consumatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunta returul.
Obligatiile SC PRET FIX SRL
SC PRET FIX SRL se obliga sa ramburseze integral sumele primite ca plata pentru comenzile plasate de catre client pe siteul www.pret-fix.ro. Rambursarea sumelor se va face prin transfer bancar in contul transmis neechivoc de catre consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se va face in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea produselor.
Obligațiile consumatorului care solicita returul
Consumatorii care solicita returul produselor comandate de pe siteul www.pret-fix.ro au obligativitatea de a returna personal aceste produse la sediul SC PRET FIX SRL situat in Galati, str. Pescati, nr. 13, corp D sau sa le transmita prin intermediul unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 3 zile de la anuntarea deciziei de retur. Costurile de returnare vor fi suportate integral de catre consumatori. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Cand poate fi solicitat returul
Returul de produse poate fi solicitat in urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site.
Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefunctional in primele 10 zile lucratoare de la receptie.
In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.
- Produs in colet deteriorat.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina SC PRET FIX SRL.
Solicitările de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul SC PRET FIX SRL cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul SC PRET FIX SRL se poate face de luni pana vineri in intervalul 08:30 - 16:30.
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate / modificate.
Această pagina a fost actualizata la data de 27.11.2018